تمامی کالا ها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
توجه: بدلیل نوسانات شدید قیمت بازار لطفا قبل از پرداخت اینترنتی تصویر فاکتور خود را از طریق واتس آپ به شماره +98 905 586 3749 ارسال نمایید.
سبدخرید
سفارشات
تعداد اقلام: 0
مبلغ: 0 ریال
جزئیات سبد خرید پیگیری جستجو
محصولات
دیتاشیت PDF PDF
توضیحات

ماژول ADXL345 يك شتاب سنج 3 محور با ابعاد كوچك و مصرف انرژي پايين بوده و قادر است تا رنج 16g± را با رزولوشن بالاي 13 بيت اندازه گيري نمايد. خروجي دیجیتال آن به دو طريق رابط SPI و يا رابط I2C در دسترس مي باشد.


سنسور ADXL345 براي استفاده در سيستمهاي قابل حمل بسيار مناسب است. اين سنسور هر دو حالت شتاب ديناميك و شتاب استاتيك را اندازه گيري مينمايد. بدين معني كه شتاب استاتيك گرانش در كاربردهايي مثل اندازه گيري زاويه كجي(tilt) و همچنين شتاب ديناميك حاصل از حركت يا تكانهاي ناگهاني، در اين سنسور قابل اندازه گيري است. رزولوشن بالاي اين سنسور يعني (4mg بر LSB) رسيدن به رزولوشن 0.25 درجه در محاسبات زاويه را براي اين سنسور ميسر ميسازد.
براي اندازه گيري شتاب، چندين حالت عملكرد خاص براي اين سنسور تعريف شده است. سنسور در حالت عملكرد Activity و inactivity وجود يا عدم وجود حركت را تشخيص ميدهد و اگر شتاب حركتي در هر يك از 3 محور از ميزاني كه كاربر براي آن تعريف كرده بالاتر رود در خروجي مشخص مي نمايد. در حالت tap سنسور ميتواند بروز single tap و Double tap را تشخيص دهد. در حالت سقوط آزاد ميتواند سقوط سيستم ميزبان خود را تشخيص دهد.
اين سنسور مجهز به ساختار هوشمند مديريت مصرف توان است كه متناسب با اعمال شتاب به سنسور عمل ميكند و نهايتاً باعث اتلاف كمترين توان روي چيپ خواهد شد.

مشخصات
ولتاژ تغذيه بين 1.8 تا 3.6 ولت
توان مصرفي پايين: 25 تا 130 ميكرو آمپر در ولتاژ تغذيه 2.5 ولت
پشتيباني از پروتكهاي SPI و I2C
رزولوشن بالاي 13 بيت در بازه 16g±
قابليت تشخيص و شناسايي single tap و Double tap
مانيتور حالات Activity و inactivityتشخيص وضعيت سقوط آزاد
کاربردها
رباتیک و ربات های پرنده
دستگاه های جهت یاب
ریموت کنترلرهای سه بعدی
کنسول های بازی
کاربردهای آزمایشگاهی