تمامی کالا ها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
توجه: بدلیل نوسانات شدید قیمت بازار لطفا قبل از پرداخت اینترنتی تصویر فاکتور خود را از طریق واتس آپ به شماره +98 905 586 3749 ارسال نمایید.
سبدخرید
سفارشات
تعداد اقلام: 0
مبلغ: 0 ریال
جزئیات سبد خرید پیگیری جستجو
محصولات
توضیحات

ولتاژ کاری 12 ولت DC
سنسور NTC10K
نرخ تازه سازی اطلاعات 0.5 ثانیه
دقت 0.1 درجه

نحوه استفاده
F-1 با زدن دکمه SET وارد قسمت تنظیمات شده و با دوباره فشار دادن وارد قسمت تنظیمات F-1 می شوید. با کلیدهای جهت دار از بین دو مد Cooling و Heating انتخاب کنید.
Cooling: در صورت بالا رفتن دما از حداکثر مجاز تعیین شده رله وصل می شود(هدف، کنترل سیستم سرمایشی)
Heating: در صورت پایین آمدن دما از حداقل تعیین شده رله وصل می شود(هدف، کنترل سیستم گرمایشی)
F-2 با زدن دکمه SET و با استفاده از کلیدهای جهت دار بین پارامترها امکان جابجایی وجود دارد. با انتخاب F-2 وارد تنظیمات هیسترزیس شوید. این پارامتر تعیین کننده مقدار تلورانس حساسیت می باشد. به طور مثال دمای تعیین شده 30 درجه است بعد از گذشتن از این دما سیستم رله را قطع می کند در صورتی که حساسیت سیستم روی 2 درجه تنظیم شده باشد تا 28 درجه رله تغییر وضعیت نمی دهد.
F-3 با طی مراحل فوق وارد قسمت F-3 که به منظور کالیبراسیون می باشد. به این صورت که با توجه به اختلاف دمای اندازه گیری شده با دمای واقعی یک Offset برای سیستم تعریف می شود. که در صورت نداشتن دماسنج دقیق مقدار پیش فرض صفر مطلوب می باشد.
F-4 تعیین زمان تاخیر برای تغییر وضعیت رله بعد از گذشتن از حد مجاز دما (قابل تنظیم از 0 تا 10 دقیقه با دقت 1 دقیقه)
در صورتی که سنسور متصل نشده باشد و یا داده ای ارسال نکند پیام “EO” بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود.