تمامی کالا ها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
توجه: بدلیل نوسانات شدید قیمت بازار لطفا قبل از پرداخت اینترنتی تصویر فاکتور خود را از طریق واتس آپ به شماره +98 905 586 3749 ارسال نمایید.
سبدخرید
سفارشات
تعداد اقلام: 0
مبلغ: 0 ریال
جزئیات سبد خرید پیگیری جستجو
محصولات
توضیحات

مشخصات:

ولتاژ کاری: 5 ولت

تعداد حافظه 42 عدد

نحوه افزودن و حذف ریموت :

با فشردن شصتی (دکمه) گیرنده و نگه داشتن آن LED RF به صورت ثابت روشن میگردد که با فشردن یکی از دکمه ها ریموت کنترل و با یک بار چشمک زدن LED RF ریموت کنترل مورد نظر رامیتوان به گیرنده اضافه نمود. همچنین با این روش با فشردن همزمان دکمه های A,B ریموت کنترل ودوبارچشمک زدن LED RF ریموت موردنظر را حذف نمود.

پایه LR : با اتصال این پایه به زمین میتوان گیرنده رو به حالت افزودن یا حذف ریموت برد و در حالت عادی باید به vcc متصل یا pull up باشد .

خروجی TX : در صورت دریافت دیتا توسط گیرنده اطلاعاتی شامل سریال ریموت – کد دکمه ریموت – و وضیعت حافظه از این پایه با بادریت 9600ارسال میگردد.

خروجی های D1-D2-D3-D4

این خروجی ها در صورتی که ریموت برای گیرنده تعریف شده باشید با فشار هر کدام از دکمه های ریموت یک خروجی مشخص فعال خواهد شد .

جامپر LA

با اتصال این جامپر خروجی های مورد نظر به شکل LATCH(بافشردن دکمه به صورت ثابت روشن و با فشردن دوباره دکمه خاموش میگردن)ودر صورت بازبودن اتصال این جامپر خروجی به شکل عادی عمل می نماید(بافشردن دکمه روشن و بارهاکردن همان دکمه خاموش میگردن)



نحوه حذف حافظه گیرنده:

با فشردن شصتی (دکمه )گیرنده و نگه داشتن آن به مدت 10ثانیه حافظه گیرنده حذف میشود.