تمامی کالا ها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
توجه: بدلیل نوسانات شدید قیمت بازار لطفا قبل از پرداخت اینترنتی تصویر فاکتور خود را از طریق واتس آپ به شماره +98 905 586 3749 ارسال نمایید.
سبدخرید
سفارشات
تعداد اقلام: 0
مبلغ: 0 ریال
جزئیات سبد خرید پیگیری جستجو
محصولات
توضیحات

سنسور اختلاف فشار هوا MPXV7002 جهت اندازه گیری اختلاف فشار هوای دو نقطه بکار می رود.

سنسور پیزو مقاومتی MPXV7002DP از سری سنسورهای فشار MPXV7002 است که آخرین تکنولوژی سنسورهای فشار سیلیکونی یک پارچه بوده و برای رنج وسیعی از کاربردها طراحی شده است ولی به طور خاص در میکروکنترلرها و میکرو پروسسورها همراه با ورودی های آنالوگ به دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد.
این سنسور ترکیبی از یک حساسیت بسیار بالای ایجاد شده استرین گیج با تکنیک های Micromachining پیشرفته ، غشای نازک و پردازش دو قطبی برای فراهم کردن سیگنال آنالوگ خروجی سطح بالا و دقیق که متناسب با فشار وارد شده است می باشد. MPXV7002DP از نوع دیفرانسیلی(Differential) بوده و قادر به اندازه گیری رنج فشار-2 ~2kPa (-0.3~0.3 psi) می باشد.این سنسور فشار دارای پکیج با دوام ترموپلاستیک و دارای دو لوله خروجی (Dual port) است و به صورت نصب سطحی (SMD) قرار می گیرد.

سازنده : Freescale
محدوده سنجش : 2.0- تا 2.0+ کیلوپاسکال
حداکثر فشار : 75 کيلوپاسکال
ولتاژ کاری : 5 ولت
جریان مصرفی : 10 میلی آمپر