تمامی کالا ها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
توجه: بدلیل نوسانات شدید قیمت بازار لطفا قبل از پرداخت اینترنتی تصویر فاکتور خود را از طریق واتس آپ به شماره +98 905 586 3749 ارسال نمایید.
سبدخرید
سفارشات
تعداد اقلام: 0
مبلغ: 0 ریال
جزئیات سبد خرید پیگیری جستجو
محصولات
توضیحات

سیم قلع کش حلقه ای به طول 1.5m با عرض 1.5mm مارک Welsolo مناسب برای پاکسازی و تمیزکاری قلع مصرفی اضافی از روی بردهای الکتریکی و الکترونیکی و تراشه های آنها.
قلع کش ابزاری برای برداشتن قلع‌های اضافی از روی برد‌های الکتریکی و الکترونیکی است. از این ابزار در فرایند لحیم‌کاری نیز استفاده می‌شود. زمانی که میزان قلع مصرفی در لحیم‌کاری اضافی بوده و یا نیاز به باز کردن یک قطعه لحیم شده از روی برد باشد، محل قلع اندود شده ابتدا توسط هیتر و هویه گرم کرده و پس از آب شدن قلع، می‌توان توسط این ابزار محل را پاک‌سازی کرد. به طور معمول قلع کش‌ها دارای دو نوع نواری و پمپی هستند که در نوع نواری از یک نوار مخصوص استفاده می‌شود که قلع داغ به آن می چسبد. در نوع پمپی که اخیرا به صورت برقی نیز عرضه می‌شود، با استفاده از خاصیت مکش، قلع مایع مکیده و به داخل محفظه قلع کش می‌رود.